01 Eylül 2020 Salı 13:19
Avrupa'daki Türk paylaştı sosyal medya yıkıldı!

Otomobildeki ÖTV zammı gündemdeki yerini korurken Twitter'da oznozlem isimli bir kullanıcının otomobil fiyatıyla ilgili paylaşımı olay oldu.

2 yıldır çalıştığını söyleyen kullanıcı, "Sağdaki aracı 35’e aldım. 23 yaşındayım ve sadece 2 yıldır çalışıyorum. Diyeceklerim bu kadar." ifadelerini kullandı. 

Paylaşım yüzlerce beğeni alırken, Türkiye'de senelerdir çalışıp ikinci el bile alamayan kişiler fiyatlara tepki gösterdi. 

Anahtar Kelimeler:
AvrupaTürkötv
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Yiğit 2020-09-02 00:17:21

O çalıştığın ülkeyi yıkmak ve parçalamak için onlarca terör örgütü kurup para ve silah yağdıran devletler var mı? Türkiye nin var. Ekonomisi bozulsun diye binlerce oyun oynanıyor.o çalıştığın ülke Türkiye yaşadıklarının onda birini yaşasa o ülke batardı emin ol.

Misafir Avatar
AKBİL 2020-09-02 11:43:19 @Yiğit

adam aklı bea bu konu çok şokomellimokomelli ötv yi %500 çıkarın hemennnn

Beğenmedim! (0)
Avatar
Alparslan 2020-09-01 19:26:07

Elhamdulillah yeni TÜRKİYE vakıflara cemaatlere yetişemiyır ihale ve rant çetesi ne

Avatar
özhan 2020-09-01 23:59:33

gazlayın milleti algı cılar sizi

Avatar
gerçek 2020-09-02 00:56:45

turkiye kendi parasına değer kaybettirdikçe 35 bin dolarlıklık bizde 70 bin tl olması gereken misal arabaları bize kdv ötv çart curtla daha cok 200 300 binlere satarlar

Avatar
Yiğit 2020-09-01 14:25:48

O çalıştığın ülkeyi yıkmak ve parçalamak için onlarca terör örgütü kurup para ve silah yağdıran devletler var mı? Türkiye nin var. Ekonomisi bozulsun diye binlerce oyun oynanıyor.o çalıştığın ülke Türkiye yaşadıklarının onda birini yaşasa o ülke batardı emin ol.

Misafir Avatar
mantık sıfır 2020-09-02 12:15:26 @Yiğit

madem öyle seni yönetenler neden lüksten israftan şatafattan kaçmıyorlar. bi millete gelincemi o kemer sıkılıyor artık kemerde sona dayandı bilgin olsun mantıklı olun biraz

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
mel 2020-09-02 10:34:57 @Yiğit

sonuç?

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
asjkdhas 2020-09-02 09:40:50 @Yiğit

zuhal topalın çok meşhur bir sözü vardır "oğlum af edersin ama sen geri zekalı mısın"

Beğenmedim! (0)
Avatar
Sinan 2020-09-02 01:06:27

Teşekkürler Yiğit cup oturtmussun aferin bende eklerdim emme sayfalar yetmez araştırıp öğrensinler nerelerden nerelere geldiğini bu ülkenin başkalarının ağzına düşüp de ogrenmesinler sadece okuyup anlasınlar Allah akıllı nesiller versin inşAllah ülkemizi korusun

Misafir Avatar
UMUT 2020-09-02 13:40:12 @Sinan

ah canım ülkemin kapasitesi düşük halkı, para var olana var. sana yok bana yok, ne yıkması ne parçalaması, turgut özal ırak iran savaşında sınırları açtı, ülkeye terörist doldu, şimdi suriye sınırları açıldı, yine ülkene doluştular, oylar düşmeye başlayınca yine bu sefer suriyelilerle iç savaş yaparız. dini kullananlardan, milliyetçiliği kullananlardan, atatürkü kullananlardan bu ülke çekti. ah yavrum ah

Beğenmedim! (0)
Avatar
YKZ 2020-09-03 12:52:43

evet türkiye'de kat kat iyileri olabilirdi
ancak bazı şahıslar almanlar 7 seneda sadece araç üretirken
8 senede sadece kanun çıkardılar.
biz o yüzden bu haldeyiz:

Avatar
kadir 2020-09-03 00:38:45

iki yildir calisip sanki bilimsel bulus yapmis gibi konusuyor... neymis bu arabayi su kadara aldim falan felan. sen gec bunlari turkiyenin dovizini dort tekere yatiran bir toplum olunursa sonunda egitim saglik ve diger zorunlu yatirimlar aksar bu da devleti zor durumda birakir sonunda araba yerine ata bineriz. sen turk yapimi arabayi yolla bakalim avrupaya otv nin alasini yaparlar satilmasin diye bir gun anlarsiniz.