19 Mayıs 2019 Pazar 00:38
Binali Yıldırım'ın bu fotoğrafına tepki yağdı !

YSK’nın 31 Mart’taki İBB seçimlerini iptal etmesinin ardından 23 Haziran’daki yenileme seçimleri için sokağa inen AK Parti'nin adayı Binali Yıldırım’ın, Ramazan dolayısıyla katıldığı bir iftarda, evde bulunan yemek masasının yerine yerde iftar yapması tepkilere neden oldu.

Yıldırım’ın 23 Haziran seçimleri için başlattığı iftar programlarından birinde evlerine konuk olduğu bir ailenin evindeki yemek masası yerine hemen yemek masasının yanında yer sofrası kurdurması sosyal medyada alay konusu oldu.

İŞTE O PAYLAŞIMLARDAN BAZILARI;

Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Ali Aydınlı 2019-05-19 09:13:53

bu zihniyet gösterişte 1 numara. inançta yaşantının görünen yüzünde...vs. yersen bu millet içinde yiyende çok.

Avatar
İslamcı 2019-05-19 15:22:14

gösteriş.. oy alacaz yerde yiyek ama masayı saklamayı unutak. Allah'ıda kandarıcazya ondan

Avatar
erkan 2019-05-19 12:06:15

ulan ben chp liyim ama vicdanen bu fotoda bir sıkıntı yok bizde yerde yiyoruz masa var ama.sırf karalama olsun diye element uydurmayın...HERŞEY ÇOK GÜZEL OLACAK...

Avatar
CELALEDDİN BÜYÜKCAM 2019-05-19 14:24:08

evsahibinin tercihidir kimsenin söz söyleme hakkı yok ehiçmi kafanız çalışmıyormasanın bir tarafında akvaryum duruyor eleştiren kafasızlar nasıl sığacaklar demiyorlar.kremi̇n gittiği evler de de masa var ama ekremde yer sofrasında onu neden eleştirmiyorsunuz.üstelik yerde yemek insana masada yemekten az yedirir. bu tıbbi bilimseldir. kafasız gençler

Misafir Avatar
VOLKAN 2019-05-20 15:37:40 @CELALEDDİN BÜYÜKCAM

ekmek sepeti̇ni̇ akvaryum gören gözüne soki̇i̇m

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
sedat sedat 2019-05-19 23:24:07 @CELALEDDİN BÜYÜKCAM

Allah senin gibi dangalakları aramızdan alsın inşAllah

Beğenmedim! (0)
Avatar
UYAR KÜÇÜK 2019-05-19 08:12:53

burasi türki̇ye normal takmayin kafaniza

Avatar
Musaa 2019-05-19 16:10:56

Bunu hangi kafayla haber yaprınız acaba? Benim bildiğim bütün evlerde masa vardır ama boş durur, bizim evde de böyle, kocaman bir yemek masası var ama üstünde sadece ders çalışılıyor

Avatar
kartal 2019-05-19 16:47:03

normalde yemek yer masasında yenır bunu bılemeyecek kadar neyse

Avatar
k.özkan 2019-05-19 12:23:59

belediye başkanı seçilmeden . bu hareketi yapan seçildikten sonra neler yapmaz?